wtorek, 12 czerwca 2012

Niespodzianek ciąg dalszy

Będąc na spacerze z córeczką poświęconym między innymi na zakupy wpadłam na pomysł, że zrobię ogórki małosolne. Weszłam do ulubionego warzywniaka i kupiłam kilogram ogórków, koper, chrzan i czosnek. A w domu zrobiłam domowe ogórki małosolne. 

Składniki:
- ogórki do kiszenia koło 1 kg
- korzeń chrzanu,
- koper,
- czosnek
- ciepła woda z kranu
- sól – na 1 litr wody 1 łyżka soli

Sposób przygotowania:
Ogórki myjemy i układamy w słoiku tak żeby stały dokładamy do tego obrany korzeń chrzanu, koper, 2 ząbki czosnku. Przygotowujemy 1 litr ciepłej wody (może być z kranu) i wsypujemy 1 łyżkę soli mieszamy i zalewamy ogórki. 

 U mnie w domu ogórki je się już na drugi dzień rano bo mój mąż lubi takie zielone.

Życzę smacznego !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz