sobota, 9 czerwca 2012

Dobry wieczór

Dobry wieczór :) zarówno tym co oglądają mecz jak i tym co robią w tej chwili zupełnie inne rzeczy.
Ja kontem oka oglądam ten mecz ale przegapiłam jakim wynikiem się skończyła pierwsza połowa.

Moja Słoneczna Kuchnia to mój pierwszy blogg i mam nadzieję, że nabiorę wprawy w bloggowaniu.

A moja kuchnia naprawdę jest słoneczna :) 
Jest to jedyne miejsce w moim mieszkaniu gdzie chociaż przez godzinę dziennie świeci słońce.  Jest to też miejsce gdzie podczas wspólnych posiłków spędzamy wspólne chwile z moją rodziną. Kuchnia w moim domu to moje miejsce gdzie mogę spędzić czas na przygotowywaniu posiłków dla mojej rodzinki i nie przygotowuję ich za karę tylko z wielką przyjemnością bo lubię im coś smakuje. Prawie każdy kto przychodzi do mojego domu to pierwsze kroki kieruje do kuchni i są osoby których za żadne skarby nie mogę "przegonić" do pokoju gdzie byłoby wygodniej.
Uwielbiam przyjmować gości i przygotowywać dla nich jedzenie dlatego dwa razy w roku przygotowuję swoje i męża imieniny takie na 20 osób. W tym roku wypada jedna impreza więcej bo przygotowałam mojej córeczce przyjęcie z okazji chrzcin. Fakt faktem z pomocą Mamy ale to właśnie moja Mama bardzo dużo mnie nauczyła w kuchni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz