środa, 20 czerwca 2012

CZAS NA NALEŚNIKI


I padło hasło „jestem głodny mamo zrób naleśniki”. Tylko jedzenie naleśników przez mojego syna kończy się tym, że zjada 1 sztukę i na tym koniec. Nie mogłam mu odmówić tych naleśników i zrobiłam je, chociaż jedliśmy dzisiaj skromnie ja z cukrem a on oczywiście suchy. Przepis podaję według tego co robiłam wczoraj czyli na ok. 5 naleśników.


Składniki:
  • 1 szklanka mleka,
  • 0,5 szklanki wody (z kranu),
  • Jedno całe jajko,
  • 5 łyżek mąki,
  • Szczypta sody oczyszczonej,
  • Szczypta soli,
  • Łyżeczka oliwy,
  • Margaryna do smażenia
  • Cukier do posypania gotowych naleśników

Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki mieszamy razem przy pomocy miksera. Gotowe ciasto wylewamy na rozgrzaną margarynę. U mnie z jednej nabierki ciasta wychodzi jeden naleśnik.



Życzę smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz